Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

Béke van ..:D

2008.11.15. 20:56 ADam

Tegnap kibékültem az egyik legjobb barátommal ... most teljesen boldog vagyok ... tudni kell h ez nem csak két napos összeveszés volt hanem kb majdnem egy évig nem beszéltünk egymással ... szal már jó a hétvégém ....

ez egy nagyon fontos dolog volt ...
együtt járunk magyarra és pénteken volt az első óránk ... és akor ott dolgoztunk együtt és mikor vége volt az órának nem akart elmenni ... én még maradran of el beszélgetni és vele beszéltük meg h ez nem neki szólt h miatta akart volna maradni hanem h miattam akart volna maradni mert egyépként el szokott menni rögtön ... na modnom akkor most jött el az az idő h akkor ki kell vele békülni ... és akkor ráírtam msnen ...és beszélgettünk .... na mondom nem kell vele előszörre kitárgyalni mindent ... hanem akkor várni kell és ha ma rámír akkor én is hiányoztam neki ... és csodák csodálya rámírt !!! és 2 órán keresztül beszélgettünk  ....
és jelenleg is folyik a tárgyalás :P

csak közölni akartam a hírt ha nagyon jól megy most a sorom ... mostanában jó jegyeket is kapok de lekopogom nehogy aztán vmi ... :D:D na szal értitek .... :D
 

most megyek nézem a megaszárt :D mindenkinek jóestét ... :D

byby

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr33770949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása