Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

Nagyobb memória gyorsabb gép?!

2008.11.09. 10:38 ADam

Sziasztok!

erre a kérdésre keresem a választ ... ugyanis a vistához min 2 gb memóriát ajánlanak ... és én akarok venni egyet ... de konkrétan nem tom mi lesz ha megveszem ... még egy ideig xp lesz rajta amig meg nem jön a vista ... és szeretném tudni mi lesz a változás elötte/utánna ... aki tudja a választ az kommentálja már meg h akkor most mi is lesz ...

meg még olyan kérdésem lenne h nem tom h 2 gb-osat vegyek bele vagy egyet ... megnéztem a gépem és 2 memória hely van benne ... alapból adtak hozzá egy 1gb-ot ... és most nem tom h az én gépem elbír e 3 gb-ot egyszerre mert sehol nem találok olyan információt róla h meddig bővíthető ...
egyépként a gép: fujitsu siemens amilo li 1705

na a gépekről ennyit ... nemrég keltem fel .. asszem most gondoltam ki h enni kéne valamit ugyanis enyhén korog a gyomrom ... =)
mára semmi különöset nem terveztem ... megtanulok holnapra ... délután meg elmegyek Anikóhoz pletykálni :P:D

délután még írok ... mindenkinek további szép napot!
byby

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr23758301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása