Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

No DVD! :S

2008.11.21. 21:49 ADam

Na hát ugye mondtam h megyek sacihoz dvd-zni ... hát nem lett belőle semmi ...

Úgy volt h akkor ma délután sacinál megnézzük a legújabb james bondot ... ma volt uccsó órában külön magyarunk .. na hát jól leszívták az agyunkat ... akkor együtt mentünk haza és akkor az ő házuknál megbeszéltük h akkor majd kicsit később majd msn en megbeszéljük h akor mikor mek ... ez volt olyan 14 körül ... kb olyan négy fele felmásztam msnre .. és sehol senki ... na mondom írok neki h ha fenn van akkor csörögjön rám mert akkor feljövök ... na én ezzel letudtam a dolgot ... és kb olyan 7 fele felmentem akkor sehol senki ... na mondom akkor lerejtődtem ... :P ... olyan 8 fele bejelentkezett ... na mondom várok h hív e ... ( azt sem mondhatja h nincs pénz a telóján mert b egyész délelött sms-eztünk ... ) kb vártam 20 percet ... na mondom akkor felmegyek és várom h rám ír e ... na hát megint vártam vagy negyed órát ... na mondom akkor mostmár ráírok ....
kérdezem h na mivan ?
semmi ...
mondom szóljál ha nem akarod megnézni a filmet mert akkor megnézem egyedül
no válasz ...

na ez megsértődött ... de h min ?! ne kérdezzétek nem értem a felfogását ... egész délutánomat azzal basztam el h rá vártam ... mert lett volna dolgom bőven am ...
na szal enyhén ki vagyok akadva ....

na akinek van tanácsa vagy véleménye a dolgokról akkor szívesen fogadom ... nyugottan komentelj ...

na megyek ... majd beszámolok a dolgok alakulásáról ...
byby

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr6781990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása