Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

Első blog!

2008.10.31. 22:21 ADam

Nem tom ki hogy van vele de én szeretek blogokat olvasgatni ... talán ezért is döntöttem úgy h nyitok egyet ... jelenleg a tvt néztem és nem is nagyon tom h mit is írjak ... valaki a mindennapos dolgokról ír , van aki a felsőbb hatalmakról és van aki az aktuális témáról ír azaz a "világválságról". Nem nagyon szeretnék bemutatkozni ... talán csak egy két információt osztok meg veletek ... jelenleg 15 éves vagyok (férfinemű) barna haj átlagos alkat ...
ennyit magamról ... jelenleg az őszi szünetem töltöm egy nagyon kicsi városkában ahol lakok és ahol iskolába járok ... nagyon szeretem a zenéket ... szintem minden műfajt szeretek de a rock az a kivétel ... alig várom már a szombati megasztárt =) ... a kedvencem hien és a viktor na meg a fekete dávid =) ... talán mára ennyit .. majd holnap jelentkezem ...

mindenkinek jóét!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr68743100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misc · http://misc.blog.hu 2008.11.01. 00:12:59

uhm hajrá én drukkolok..

Kléé..^^, 2008.11.01. 13:48:34

Háát... Szerintem inkább történetet írj! Valmilyen történetet az életedből vagy pedig valamiről a véleményed.. Ez a hely nem egy társkereső oldal ahol bekell mutatkoznod... Inkább csak írd le a véleményed vmiről.. Sok sikert! (Nézd meg az én blogom például) na csövii! ;)
süti beállítások módosítása