Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

A kezdet és a vég egybeért

2009.01.24. 15:46 ADam

Talán lehet, hogy rossz a cím, ugyanis inkább egy réginek a végére és egy újnak a kezdetére értem. Az eddigi életem nem volt nagy szám, de talán mára eljutottam egy olyan ponthoz az életemben amikor lezárhatom az eddigit és kezdhetek egy újat! Sokan sokfélével bántottak már, és többnyire hittem nekik, hogy milyen és mennyire rosz vagyok. Azt hiszem, hogy amiért hittem nekik saját magam is roszz lettem és rosszul érzetem magam. Nem láttam már meg az életben a szépet. Nagyon régóta gondolkoztam azon, hogy miért is lehet ez így?! De rájöttem, hogy a körülöttem lévő emberek nyomnak el. Azokra hallgattam akikre nem szabad és ezáltal elvesztettem azokat az embereket akiket szerettem.

De most, hogy tudom, hogy ezekkel az emberekkel nem szabad foglalkoznom, egyre jobb az élet :) Most úgy érzem, hogy mindent amit akarok azt el tudom érni. És most, hogy visszagondolok eddig minden amit eltervaztem vagy amit akartam az össze is jött. A tavai nyaram a legtökéletesebb nyár volt amit csak el tudtam képzelni. Egyrészről a rádiós tábor ahol rengeteg új és értékes embert ismerhettem meg. A munka az érte járó fizettség, az, hogy élvezhettem a sajátmunkámból az értéket, hogy vásárolhattam és ebből mindenhova eljutottam ahova szerettem volna. Másrészről a nagy családi nyaralás is nagyon jó volt. Az egész család sokkal összetartóbb lett :)

Ezzel csak annyit akartam üzenni a nagyvilágnak, hogy ha senki nem hisz benned akkor nem biztos, hogy veled van a baj. Előbb értékeld magadat, szeresd magadat, mert ha te nem szereted saját magad akkor senki sem fog tudné téged szeretni.

Ha ezeken már túl vagy akkor próbálj meg az életstílusodon és a környezeteden változtatni. Nekem segített. Idáig nem egy nap alatt jutottam el, hanem több hét, hónap kellett.

Remélem sokmindenkinek tudtam segíteni a tapasztalataimmal. És megfogadom, hogy többet fogok blogolni, mert ez olyan amikor kiöntöd a legjobb barátodnak a szíved. Ismeretlen embereknek könnyebben meg lehet nyílni.

Talán mára ennyi. Ennyi a szomorúság. Fontos a pozítív életszemlélet. És ne feledjétek el, hogy minden nap új reményt ígér :)

Mindenkinek további szép szombatot!
ADam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr52899784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása