Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

El vagyok veszve ...

2008.11.20. 20:57 ADam

Na hát szépjóestét mindenkinek!

nagyon el vagyok veszve ... annyi dolgom van h az hihetetlen ... lassan mér nincs is időm blogolni ... délelött a suliban rohadok délutánonként meg össze vissza szaladgálok meg tanulok ... na szal kész vok ...

Pénteken együtt dvd-zünk sacival ... a james bondot nézzük ... tegnap szedtem le ... viszek popkornt meg üdítőt aztán elleszünk délután ... aztán este sztem nem megyek sehova ... elleszekithon .. pihengetek ...

ajj ma olyan napom volt h az hihetetlen ... enniyre még soha nem fáradtam le ... lehet h az is közrejátszott ebben h egész nap egyedül vagyok a stúdióban és unom afejem az órán is meg a szünetben is ... de más megszerveztem h saci jöjjön fel és szórakoztasson ... :D

ma este a Draulátfogom nézni sztem ... na majd jelentkezem ... mindenkinek jóét

byby

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr98780170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása