Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

Hát úgy mindenről ...

2008.11.05. 12:57 ADam

Na hát először is elnézést szerenék kérni minden egyes olvasómtól hogy így eltűntem ...
ennek több oka is volt ... a matek dogára tanultam rengeteget és mikor azzal kész voltam nem volt lelki erőm leülni a gép elé és blogolni ...

Na de ma már itt vagyok "kipihenten" és írok ... =)
Ma nulladik órám is volt ... ének ... ugye nem kell mondanom h végigaludtam az egészet ...
aztán volt egy kémiám ami dettó így telt volna ha nem lett volna doga ...:S
ezeket egy angol követte amin a 6 oldal hf-et ellenőriztük és még mindíg nem fejeztük be ...
voooolt egy németem is ... meg egy törim amin tz-t írtam volna ha hagytak volna gondolkozni .. de akora hangzavar volt h egyszerűen a saját gondolataimat nem hallottam ...
let volna még egy matekom is (amire rengeteget tanultam) és erre ma bejelentik h elmarad az óra mert a tanár nem lesz itt szerdáig ... na mondom jólvann ...

kb ez volt a suliban .... aztán mentünk timivel menzára és röhögtünk a kicsiken .... közben timi meséli h mit röhögtek annyira törin ... -> h ez eggyik tanárnak "mekkora fukszai vannak" aztán kajálással végeztünk .. elindultunk haza de közben mondja h holnap kúpert futunk ... na mondom az szép ... menni alig bírok olyan fáradt vok nem h még fussak .... az kész lesz holnap .. kíváncso vok h mennyit tok lefutni .... :D:D na majd mesélek ... :D:D:D persze csak ha érdekel valakit ... ha meg nem akkor is fogok ....

sztem most mek tanulni ... talán ma még jelentkezek
ui: a győzike show nagyon frankó volt ... szakadtam rajta ... sajnálhatja aki kihagyta ... =)

byby

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr71751232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása