Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

Huhhh hát na! :D

2009.01.12. 20:21 ADam

Na hát eléggé rég írtam a blogomba .... :S

Teljesen el voltam foglalva ... itt a félév a nyakamon ... RadioBrake DUE pályázat ... stb stb.
Na de itt is vok ... Holnap töri témazáró, német fordítás ... :S
Ma megkaptuk az új órarendet is ... na hát szal ... ki voltam akadva ...
Nemrég vettem egy új notebookot is ... azt nyúzom egyfolytába ... :D Aki Acer eMachine E520-as notebookot akar venni annak csak ajánlani tudom ... minden nagyon jó benne ... csak egyedül a billentyűzet hagy maga után kívánnivalót ... (lötyök az enterem, egyik oszt.társamnak meg a space) na de ezen kívül minden klappol ... csal az ár/TUDÁS arány tökéletes .... Jelenleg a kisérettségire kellene tételeket gépelnem ... de nincs kedvem :D:P:S
A karácsony nagyon jól telt ... rengeteg ruhát kaptam ... aminek nagyon örülök ...  :P
A szilveszter már viszont kevésbé .. ugyan. baráti társosággal ünnepeltem meg az újévet .. de eléggé nyomott volt a hangulat ... :S köszönhető ez pár emberkének ...
öhömm ... nem is tom mit írjak még .. talán egyenlőre ennyi ... nem jut semmi érdekes az eszembe ...
jah talán még anyit h megújult a radio brake honlapja ... szal akit érdekel:
http://radiobrake.atw.hu/

byby

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr59873551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása