Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenőfal

Itt vagyok megint!!!!

2008.11.08. 21:16 ADam

Na szépjónapot mindenkinek !

 

Megint megjelentem ... az eltűnés okait majd később... na most épp megasztárt nézek ... nagyon szurkolok hien-nek .... szal kész vok tőle ... :D

pénteken tartottam a sulimban egy észbonto halloween party-t ... egyszerüen fergeteges volt ... ::D rengeteg tánc jó zenék és egy újdonság ( nállunk ) volt karaoke ... sokak örömére ... most meg csak egy pár szám volt ... de bővíteni akarom a palettát :D:D:D

na mostanság azért nem írtam a blogomba mert nagyon magamalatt voltam :S ....
rengetegen bántanak amiatt h megkaptam a stúdiót és h jó disco-t tartok és h jobb cuccaim vannak mint nekik és h eléggé jóba vok a lányokkal :P szal átértékeltem a helyzetett ... és őszíntén szólva nem érdekelnek azaz szarok rájuk ... :D

szal mostmár teljesen jól vok és mindennap legalább egy bejegyzéssel jelentkezni fogok ... ha lesz téma akkor többel is :D

debütált ugye pénteken a radiobrake ... és a weboldala is ... szal akit érdekel itt a link :
http://www.radiobrake.atw.hu/

remélem mindenkinek tetszeni fog ... (mivel én szerkesztem) ( tudom vannak jobb oldalak de ez amien egyszerű olyan praktikus is )

asszem mára ennyi .. holnap kifejtősebb leszek és bepótolom ezt a pár napot ....
mindenkinek további pihenést és jó hétvégét :D
byby

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amilo.blog.hu/api/trackback/id/tr42757761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása